ChiefsPlanet Mobile
Page 31 of 40
« First < 212728293031 32333435 > Last »
Media Center>Horror Movies
Sorter 05:50 PM 10-18-2012
Please recommend me some for the season. I'm currently fresh out ideas, sans Sinister which I'll be seeing this week.
[Reply]
Simply Red 11:28 AM 03-19-2018
Originally Posted by beach tribe:
It's not a gore film.

That said, it will burn images into the back of eyeballs.
YES - watching tonight - thank you!
[Reply]
Simply Red 11:29 AM 03-19-2018
Originally Posted by Al Bundy:
I saw The Strangers 2. It was pretty good.
I thought the first one was scary, actually. Was this as good as part 1?
[Reply]
Coochie liquor 02:48 PM 03-19-2018
Originally Posted by Simply Red:
I thought the first one was scary, actually. Was this as good as part 1?
Yeah the first one was intense. Hoping this one is equally as good!
[Reply]
SAGA45 03:51 PM 03-19-2018
Originally Posted by beach tribe:
Have you watched this yet?

Antichrist by Lars Van Trier.

If you guys are looking for horror this shit is breath taking.
There's a reason you don't see this on Netflix and such.
It's too intense for the masses. Not just a gore out it. It is hand wringing stuff.


https://youtu.be/w4U5rdi9w-U
Started on this one last night ...it wastes little time letting you know what yousigned up for. lol Will have to finish it this weekend
[Reply]
Simply Red 04:23 PM 03-19-2018
Originally Posted by SAGA45:
Started on this one last night ...it wastes little time letting you know what yousigned up for. lol Will have to finish it this weekend
Oh I'm excited!
[Reply]
Simply Red 10:33 PM 03-19-2018
Spoiler!

[Reply]
lcarus 10:36 PM 03-19-2018
Yeah Antichrist had a couple gross out scenes towards the end and a full penetration shower scene at the beginning. For some reason. That's literally all I remember about it.
[Reply]
Simply Red 10:40 AM 03-20-2018
Originally Posted by lcarus:
Yeah Antichrist had a couple gross out scenes towards the end and a full penetration shower scene at the beginning. For some reason. That's literally all I remember about it.
Yeah - It had a lot of potential - but I don't really care to see William Defoe's stunt double's cock.

As a horror film it carried out a mood I normally enjoy. But things moved a tad slow. I'd say it's about a 6/10 for me.
[Reply]
DJJasonp 01:47 PM 03-20-2018
Originally Posted by Simply Red:
Yeah - It had a lot of potential - but I don't really care to see William Defoe's stunt double's cock.

As a horror film it carried out a mood I normally enjoy. But things moved a tad slow. I'd say it's about a 6/10 for me.
I actually thought "Melancholia" was a superior Von Trier film.

Not horror....but another mind-you know what film.
[Reply]
Simply Red 01:56 PM 03-20-2018
Originally Posted by DJJasonp:
I actually thought "Melancholia" was a superior Von Trier film.

Not horror....but another mind-you know what film.
interesting.
[Reply]
Simply Red 02:36 PM 03-20-2018
Originally Posted by DJJasonp:
I actually thought "Melancholia" was a superior Von Trier film.

Not horror....but another mind-you know what film.
I see that same skank is in this film as well. I'm not sure I'll ever see here as anything other than her role in Antichrist.
[Reply]
Detoxing 03:03 PM 03-20-2018
Watched "47 Meters Down".

Bleh. Huge disappointment. It was clearly made as a "girls night out" kinda movie. It's a chick-flick shark movie. Super lame.
[Reply]
Detoxing 03:05 PM 03-20-2018
Oh, and i watched Jeepers Creepers 3. Also shitty. Doesn't hold a candle to the 1st, or hell, even the 2nd film.
[Reply]
Simply Red 03:09 PM 03-20-2018
Originally Posted by Detoxing:
Oh, and i watched Jeepers Creepers 3. Also shitty. Doesn't hold a candle to the 1st, or hell, even the 2nd film.
not surprising - if you like that sort of film - check out - Amusement


[Reply]
Simply Red 05:49 PM 03-26-2018
Originally Posted by DJJasonp:
I actually thought "Melancholia" was a superior Von Trier film.

Not horror....but another mind-you know what film.
Watching now.
[Reply]
Page 31 of 40
« First < 212728293031 32333435 > Last »
Up